ПЛАН проведення методичного тижня (27.11 – 08.12 2023 року)
ПЛАН14:27 24.11.2023
Організація методичної роботи
Основні напрями в методичній роботі ліцею:
- науково-методичне забезпечення освітньо-кваліфікаційних рівнів педагогічних працівників закладу;
- впровадження в практику державного стандарту освіти відповідно до Закону України “Про загальну середню освіту”, ідей освітньої реформи та Національної доктрини розвитку освіти в Україні у ХХІ столітті, Програми розвитку освіти Галицького району на 2016-2020 рр., Положенням про районний методичний центр, Положенням про загальноосвітній навчально-виховний заклад, Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки, затвердженої Указом Презедента України №344/2013 від 25 червня 2013 року, Концепції нової української школи, наказом відділу освіти „Про організацію науково-методичної роботи з педагогічними працівниками навчальних закладів 2016-2017-го навчального року”) та відповідного наказу директора ліцею;
- наукові дослідження в галузі освіти, впровадження ідей гуманізації, демократизації та особистісного підходу в практичну діяльність ліцею;
- підтримка науково-дослідницької роботи вчителів закладу, інноваційних та інформаційних технологій, методично-практичного забезпечення розробок з методики викладання предметів.
На всіх етапах розвитку закладу головним завданням було і залишається підвищення компетентності педагога. Це можливо тільки за умов добре організованої та спланованої внутрішкільної методичної роботи. Поруч із традиційними формами роботи впроваджувалися нові це: презентації, створення проектів, вчительських портфоліо, творчі звіти тощо. Метою створення яких є інформованість про сучасні технології навчання й виховання, пропаганда передового педагогічного досвіду.
Форми організації методичної роботи досить динамічні. Вибір конкретної з них залежить від педагогічної культури, морально-психологічного клімату, інноваційної відкритості та активності педагогів.
Працюють шкільні методичні об’єднання вчителів початкових класів, класних керівників. В їх роботі застосовуються такі форми діяльності як круглі столи, наукові конференції, де здійснюються практичні обговорення та аналіз змісту навчальних програм, надається дієва допомога членам МО в реалізації завдань, що стоять перед педагогами.
Згідно плану роботи працює постійно діючий психолого-педагогічний семінар за темою: “ Виховання компетентністної особистості – головне завдання школи ХХІ століття ”.
Протягом п’ятьох років НВК активно працює над провідною науково-методичною проблемою “Формування компетентної особистості учня шляхом упровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес».
Протягом трьох років здійснюється наставництво молодих спеціалістів Мисів Н.І., Лесів Н.В., Парцей Н.Д., які освоюють основи професійної майстерності під керівництвом досвідчених педагогів-наставників.
В закладі докомплектовується методичний кабінет – творча лабораторія для інноваційного зростання. Педколективом закладу активно впроваджуються інновації, а саме: інформаційно-комп’ютерна технологія А.Єршова, проектна технологія Дж.Дьюї, В. Кілпатріка, ігрова технологія навчання Б.Нікітіна, інтерактивна технологія.
Педагогічний колектив робить свій внесок у формування позитивного іміджу закладу. Наш девіз: «Ми прагнемо стати кращими за нас сьогоднішніх».
№ з/п |
Форми методичної роботи |
Проблемне питання |
Відповідальні |
|
Методична рада |
Підвищення рівня професійної майстерності педагогів шляхом координації форм і методів методичної роботи |
Лагойда Н.І. |
1. |
Спільне методоб’єднання вчителів початкових класів, вихователів ГПД та ДГ |
Компетентнісно-орієнтований підхід до формування змісту та організації освітнього процесу |
Пікуляк О.Я. |
2. |
Методоб’єднання класних керівників |
Інноваційні аспекти діяльності класного керівника в умовах сучасності. |
Пікуляк Н.М. |
3. |
Циклічне засідання вчителів природничо-математичного циклу,трудового навчання та фізичної культури |
Оптимізація навчальної діяльності учнів засобами інформаційно-комунікативних технологій |
Клим М.І. |
4. |
ШМО вчителів суспільно-гуманітарного та художньо-естетичного циклу |
Компетентність як орієнтація педагога на найвищий результат у своїй роботі з учнями |
Іванчук Л.М. |
5. |
Динамічна група «Нові нестандартні підходи до проведення уроків» |
Готовність педагога до змін в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа» |
Брецко А.І. |
6. |
Психолого-педагогічний семінар |
Професійна компетентність педагога – найвагоміший чинник успішного здійснення освітніх реформ |
Жилюк О.В. |
ПЛАН проведення методичного тижня (27.11 – 08.12 2023 року)
ПЛАН14:27 24.11.2023
14:26 01.09.2023
14:09 01.09.2023