Анкета, яка стосується діяльності учнівського самоврядування
Дата: 05.03.2020 10:46
Кількість переглядів: 1696
На що може впливати учнівське самоврядування?
- На поведінку учня;
- На успішність учня;
- На виконання учнями своїх обов’язків, пов’язаних з діяльністю школи;
- На організацію виховних заходів;
- На організацію дозвілля;
- На розв’язання проблем між учнями;
- На розв’язання проблем між учнями і вчителямия4
- На життя класу;
- На виконання класом своїх обов’язків, пов’язаних з діяльністю школи.
Які ефективні, на вашу думку, методи впливу на учнів?
- Постановка на контроль самоврядування;
- Критика зі сторони класу;
- Письмове висвітлення недоліків у пресі;
- Стягнення, оголошення самоврядуванням;
- Індивідуальні розмови;
- Анкети,рейтинги, змагання;
- Вчительські методи;
- Інше.
Від чого залежить вплив учнівського самоврядування?
- Від заставлянь вчителя,
- Від відповідальності самоврядування за свої рішення;
- Від авторитету лідерів в класі;
- Інше.
Чи відчуваєте тягар відповідальності як лідер учнівського самоврядування?
- Так;
- Ні;
- Інколи;
- Не знаю.
Які почуття викликає участь в самоврядуванні?
- Ніякі;
- Сором;
- Байдужість;
- Гордість;
- Не знаю;
- Відповідальність;
- Задоволеність;
- Страх;
- Безпорадність.
Коли згадуєте про участь в самоврядуванні?
- Коли нагадує вчитель;
- Постійно;
- Ніколи;
- На лінійці;
- Коли хочу підвищити свій авторитет;
- Коли проходять виховні заходи.
Яка допомога потрібна?
- Психологічна;
- Порада;
- Приклад;
- Інше;
- Не можу відповісти.