A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Мединський ліцей
Галицької міської ради Івано-Франківської області

Гуртки

Дата: 19.02.2024 13:22
Кількість переглядів: 10

Гурток   «Влучний стрілець»

Керівник - Пікуляк Микола Васильович, вчитель предмета «Захист України»

Учасники  - 10 учнів  10-11класів. Програма – «Влучний стрілець»/105 год.- 3 т.год.

Мета програми :

-формування  в учнівської молоді життєво необхідних знань, умінь і навичок щодо захисту Вітчизни, її територіальної цілісності;

-набуття знань про функції Збройних Сил України, їхні характерні особливості; засвоєння основ захисту Вітчизни, цивільного захисту, основ медико-санітарної підготовки; здійснення психологічної підготовки до захисту Вітчизни;

-підготовка учнів до захисту Вітчизни, її територіальної цілісності, професійної орієнтації молоді до служби у Збройних Силах України;

-систематизація знань про способи і засоби індивідуального та колективного захисту населення від наслідків надзвичайних ситуацій техногенного, природного і соціально-політичного походження;

Основні завдання роботи полягають у формуванні психічної та соціально- психологічної сфер особистості;

залучення до конкретного виду діяльності, формування практичних умінь і навичок  практичної діяльності;

формування стійкого інтересу до занять стрілецьким мистецтвом, потреби у самореалізації та духовному самовдосконаленні.

Протягом навчання діти вивчають призначення, бойові властивості, тактико-технічні характеристики зброї і її бойове застосування, основні положення внутрішньої і зовнішньої балістики; порядок вивірки прицілу, правила стрільби із стрілецької  зброї по нерухомим і рухомим цілям, правила зберігання, збереження, підготовки до стрільби і експлуатації зброї.

 

 

 

 

Гурток «Виразне читання  «Словолюб»»

Керівник  - Іванчук Лідія Миколаївна   Учасники  - 10 учнів 9-10 класів

Програма –«Виразне читання»/ 35 год. - 1 т.год.

Мета програми - навчити виразно читати твори; захопити, зворушити слухачів, змусити їх емоційно, естетично пережити прочитане.

Завдання гуртка:

розвиток у виконавців таких рито­ричних якостей, як творче бачення різних варіантів і відтінків одного й того ж тексту;

творча позиція (ставлення читця до когось чи чогось); творча поза (перевтілення творчою уявою в героя твору);

відчуття музичності по­етичної мови та мовних звуків і вміння відтво­рити їхню музичність;

відчуття установки по­ета на звук чи окремі звуки, відчуття краси ху­дожнього засобу; творчий намір читця (роз­криття підтексту);

уміння живописати інто­нацією (технічно грамотно, логічно правиль­но,  зримо та емоційно насичено відтворювати ідейний зміст читаного, збуджуючи уяву слу­хача ).

Заняття гуртка «Виразного читання» складаються з таких розділів:

1.Техніка мовлення

2.Логіка читання

3.Позамовні засоби виразності читання (поза, міміка, жести)

4 .Складання мовленнєвої партитури

5.Виразне читання творів різних жанрів

6.Переказування і художня розповідь тексту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гурток  «Декоративно-ужиткове мистецтво»

Керівник  - Онофришин Марія Миронівна

Учасники  - 10 учнів 2-4 класів

Програма – «Декоративно-ужиткове мистецтво»/70 год- 2т. год.

Метою навчальної програми є формування  таких  компетентностей :

-пізнавальної, яка передбачає оволодіння поняттями, знаннями з декоративно-ужиткового мистецтва; набуття знань морально-психологічних якостей, способів організації змістовного дозвілля;

-практичної, яка орієнтована на формування художніх вмінь та навичок. Створення художніх виробів, творів засобами графіки, живопису, скульптури, декоративно-ужиткового мистецтва, архітектури тощо. Опанування навичками роботи в різних техніках декоративно-ужиткового мистецтва з різними інструментами та матеріалами.Розвиток уміння змістовно організувати дозвілля засобами художньої творчості;

-творчої, яка передбачає набуття досвіду власної творчої діяльності з художньої творчості, розв’язання творчих завдань, здатності проявляти творчу ініціативу. Розвиток художніх, творчих здібностей, системного, просторового і логічного мислення, творчої уяви, фантазії, формування стійкого інтересу  до художньої творчості .

-соціальної, яка передбачає розвиток трудової і естетичної культури, досягнення високого рівня освіченості і вихованості. Емоційний ,фізичний та інтелектуальний розвиток формування кращих особистісних рис, ціннісного ставлення до себе та інших, до традицій українського народу, вміння працювати в колективі.

Основною формою організації і здійснення освітнього процесу є групові та індивідуальні заняття, які проводяться з використанням інноваційних методик, таких як взаємонавчання вихованців, творчого заліку, виставок, конкурсів, екскурсій, імпровізацій.

 

 

 

 

 

Гурток  «Декоративно-ужиткове мистецтво»

Керівник  - Онофришин Марія Миронівна

Учасники  - 15 учнів 5-6 класів

Програма – «Декоративно-ужиткове мистецтво» / 52.5год -1.5 т.год.

Метою навчальної програми є формування  таких  компетентностей :

-пізнавальної , яка передбачає оволодіння поняттями, знаннями з декоративно-ужиткового мистецтва; набуття знань морально-психологічних якостей, способів організації змістовного дозвілля;

-практичної, яка орієнтована на формування художніх вмінь та навичок. Створення художніх виробів, творів засобами графіки, живопису, скульптури, декоративно-ужиткового мистецтва, архітектури тощо. Опанування навичками роботи в різних техніках декоративно-ужиткового мистецтва з різними інструментами та матеріалами. Розвиток уміння змістовно організувати дозвілля засобами художньої творчості;

-творчої, яка передбачає набуття досвіду власної творчої діяльності з художньої творчості, розв’язання творчих завдань, здатності проявляти творчу ініціативу. Розвиток художніх, творчих здібностей, системного, просторового і логічного мислення, творчої уяви, фантазії, формування стійкого інтересу  до художньої творчості .

-соціальної, яка передбачає розвиток трудової і естетичної культури , досягнення високого рівня освіченості і вихованості. Емоційний, фізичний та інтелектуальний розвиток формування кращих особистісних рис, ціннісного ставлення до себе та інших, до традицій українського народу, вміння працювати в колективі.

Основною формою організації і здійснення освітнього процесу є групові та індивідуальні заняття, які проводяться з використанням інноваційних методик, таких як взаємонавчання вихованців, творчого заліку, виставок, конкурсів, екскурсій, імпровізацій.

 

 

 

 

 

Гурток  «Музична мозаїка» (патріотична пісня)

Керівник  - Мисів Іван Миколайович

Учасники  - 15 учнів 5-6 класів

Програма – «Музична мозаїка»

Мета гуртка:

Надати можливість обдарованим дітям проявити свої здібності на сцені.

Навчити дітей правильно та інтонаційно чисто співати.

Прививати та поглиблювати любов до української пісні (народної та композиторської).

Виховувати смак, високу виконавську культуру.

Брати участь в шкільних, міських та районних оглядах художньої самодіяльності, в загальношкільних та міських  заходах.

     Основний зміст роботи.

Учасники вокального гуртка беруть участь у шкільних та міських концертах, конкурсах, ранках та інших заходах, оглядах шкільної, міської та районної художньої самодіяльності.

На заняттях гуртка діти вчать нові пісні, відпрацьовують чистоту інтонації, техніку володіння вокалом, сценічну майстерність, вміння володіти мікрофоном, дикцію та виразність співу.

Вокальний спів сприяє координуванню слуху, голосу, розвитку вокально-технічних навичок, розвитку дихання, гнучкості голосу.

Мета вокальних занять:

-розвиток співочого дихання;

-розширення діапазону голосу;

-спів без супроводу;

-спів в ансамблі (злагоджено, врівноважено).

Основні завдання вокальних занять:  

-формування навичок співочої установки;

-різнобічний розвиток вокально-хорового слуху;

-розвиток мислення;

-формування музичної пам’яті;

-використання під час співу м’якої атаки;

-формування навичок співочої емоційності, співочої виразності;

-розвиток співочого дихання;

-розширення діапазону голосу;

-спів без супроводу.

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора