A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Мединський ліцей
Галицької міської ради Івано-Франківської області

Сторінка психолога

Дата: від до Скинути

Методичні рекомендації шодо організації освітнього процесу у закладах освіти за дистанційною формою навчання в умовах воєнного стану

Пріоритетом навчання в умовах війни є забезпечення комунікації із здобувачами освіти. Зважаючи на практичний досвід здійснення дистанційного навчання у період карантину, у кожному закладі освіти Чернівецької області визначено способи комунікації з учнями, серед яких: гугл-форми Classroom, Zoom, Google Meet, Skype, Viber тощо. Педагоги області можуть використовувати значний інформаційний ресурс освітніх платформ, сайтів, програм, які сприятимуть забезпеченню інформаційного, технологічного, естетичного, творчого, здоров’язбережувального, діяльнісно-практичного напрямів освітнього процесу. Тому, з огляду на існуючу ситуацію, рекомендуємо продовжити практику здійснення дистанційного навчання з використанням апробованих платформ.

10:44 26.09.2022

Кілька порад батькам із формування в дітей адекватної самооцінки

Не оберігайте дитину від повсякденних справ,не прагніть вирішувати за неї всі проблеми, але і не перевантажуйте її тим, що їй непосильно. Нехай дитина виконує доступні їй завдання і одержує задоволення від зробленого. Не перехвалюйте дитини, але ї не забувайте заохочувати її, коли вона цього заслуговує. Заохочуйте  в дитині ініціативу. Нехай вона буде лідером усіх починань, але також покажіть, що інші можуть бути краще її. Не забувайте заохочувати інших у присутності дитини. підкресліть достоїнства іншого і покажіть, що ваша дитина також може досягти цього. Показуйте своїм прикладом адекватність ставлення до успіхів і невдач. Оцінюйте у голос свої можливості й результати справи. Не порівнюйте дитини з іншими дітьми. Порівнюйте її із самою собою (тією, якою вона була вчора чи, можливо, буде завтра).

09:10 19.09.2018

Корисні поради «Школи етики»

Усе, що хочеш пам’ятати - уявляй! Май на увазі: усе, що ти побачив, відчув, почув, - уже запам’яталось. Легко пригадується тільки те, що уявив. Не думай словами думай образами. Не картай себе за невдачі, а роби з них висновки. Фантазуй! Хвали себе навіть за незначні успіхи. Не заучуй уроків, а уявляй що-небудь цікаве, що допоможе пригадати потрібну інформацію ( наприклад, «мавпа Буф - губні приголосні»). Не бійся забувати, якщо уявив. Прокидайся із задоволенням, уявляючи майбутні успіхи. Не повторюй того, що вивчаєш, понад 4-5 разів поспіль, краще зроби це через 1-3 години. Успіху тобі!

09:10 19.09.2018

Поради батькам

Пам’ятка для батьків майбутнього першокласника

09:10 19.09.2018

Як готувати домашні завдання

Активно працюй на уроці: уважно слухай, відповідай на запитання. Став запитання, якщо чогось не зрозумів або з чимось не згодний. Навчися користуватися словниками й довідниками. З'ясуй значення незнайомих слів, знаходь потрібні факти й пояснення, правила, формули в довідниках. Якщо в тебе є комп'ютер, навчися з його допомогою знаходити потрібну інформацію, робити розрахунки за допомогою електронних таблиць тощо. Продумай послідовність виконання завдань з окремих предметів і спробуй визначити, скільки часу тобі знадобиться для виконання кожного завдання. Між уроками роби перерви. Спочатку спробуй зрозуміти матеріал, а потім його запам'ятати. Якщо матеріал, який треба вивчити, великий за обсягом або складний, розбий його на окремі частини й опрацюй кожну частину окремо. Використовуй метод ключових слів. (Ключові слова - найважливіші в кожному абзаці). Не залишай підготовку до доповідей, творів, творчих робіт на останній день, адже це потребує багато часу. Готуйся до них заздалегідь, рівномірно розподіляючи навантаження. Готуючись до усних уроків, використовуй карти, схеми. Вони допоможуть тобі краще зрозуміти й запам'ятати матеріал. Складай план усної відповіді. Перевіряй себе. Умій володіти собою

09:10 19.09.2018

Рекомендації психолога «Перед олімпіадою»

Перш ніж почати підготовку до олімпіади, варто обладнати місце для занять: забрати зайві речі, зручно розташувати потрібні підручники, посібники, зошити, папір, олівці і т.п. Психологи вважають, що добре ввести в такий інтер’єр для занять жовтий і фіолетовий кольори, оскільки вони підвищують інтелектуальну активність. Не треба переклеювати заради цього шпалери або змінювати штори, досить якоїсь картинки в таких тонах, естампа, що зрештою можна зробити і самому, використовуючи, наприклад, техніку колажу.

09:10 19.09.2018

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора